domenica 20 gennaio 2013

Ecuador tal 2011 e Perù te sierade dal 2012



Con profondo e colpevole ritardo  aggiorno la pagina del nostro blog avvisando i nostri visitatori che il progetto è sbarcato negli ultimi 2 anni  anche in Ecuador e in Perù. Ringrazio tutti coloro che ci hanno accompagnato in questo cammino, tutte le persone che hanno avuto fiducia nella nostra proposta incoraggiandoci a proseguire sia spiritualmente, sia contribuendo con i loro risparmi, ma anche gli amici che abbiamo conosciuto in America Latina e che hanno condiviso con sudore e sacrificio le difficoltà della costruzione. Ringrazio in particolarmodo l'ospitalità e la generosa disponibilità offerta dalla missione Cristo Misionero Orante di Quito diretto da madre Lenka Covic e la comunità andina di Perccajccata ( Omacha) nel dipartimento di Cuzco in Perù. Altre cisterne sono in costruzione in Perù, mentre altre sono in progetto di prossima costruzione in Guatemala dove pensiamo di poter tornare nei prossimi due mesi con la speranza di poter reincontrare le persone che hanno partecipato al corso che abbiamo tenuto nel 2010.
mandi e grazie
tulio



Scusait ducj pal ritart cul cual o torni a scrivi ( no mi impensavi plui la password), ma us prei di perdonami se o soi pidimentat cun l'informatiche, o riten di jessi plui bon a preparà lis oportunitats par continuà a pandi chest progjet ator pai stats de Americhe latine.
Tal cidinor di chest lunc periodo o sin rivats a fa cognossi chest metodo di costruzion ancje in Ecuador e in Perù. O vul ringrazià ducj i compains di chest groput di personis che e àn fat cressi la cualitat dal nestri progjet, che mi àn sapuartat cun la lor pazienze e judat cetant cun la lor volontat, mi riferis a Saira e Susan, a Jacum e al Canu, a Mikel e al Manuel, a Rakel e a Elisa, a Pauli e a Pedro. Ma ancje a dute la int che e à cjatat timp par scoltanus e che e à volut sostignì cui lor sparagns chest progjet che mi onori di continuà a puartà indenant, ancje se o confessi ch'o vares gust di polsà un poc e di cjatà cualchidun ch'a mi dedi une man a là ator  pal mont par dasi il cambio e compagnà cui plui eficiense la cressite des personis ch'o vin format. O vin lassat une samence, ma in certs cas, e mi riferis a lis comunitats plui puares che son stadis ogjet dal progjet, al'è necessari compagnà cheste cressite viers une autonomie di cheste plantute che j  permeti une
indipendence e autosostenibilitat tal timp.
Cheste setemane ed esatamentri joibe 24 di zenar, o presentin a la int di Reane ce che la ministrazion comunal e à proponut par costruì dos cisternis pe prime scuele che e à adotat la formule dal bilenghisim maya-castiglian par insegnà ai frutins te citadine di San Pedro Jocopilas. La scuele a jè stade finanziade cui contributs tirats dongje de asociazion  Friul-Guatemala "Da terra di mais a tierra de maiz" che e à la so sede a çumpite.L'invit al è viert a ducj.




Nessun commento:

Posta un commento